<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Komentarze do: Światowy Dzień Walki z Cukrzycą &#8211; wszystko podświetlone na niebiesko</title>
	<atom:link href="http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/swiatowy-dzien-walki-z-cukrzyca-na-niebiesko/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/swiatowy-dzien-walki-z-cukrzyca-na-niebiesko/</link>
	<description>Strona i lista dyskusyjna o leczeniu cukrzycy pompą insulinową.</description>
	<lastBuildDate>Mon, 15 Mar 2010 12:08:25 +0000</lastBuildDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=2.9.2</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>Autor: Rafał</title>
		<link>http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/swiatowy-dzien-walki-z-cukrzyca-na-niebiesko/comment-page-1/#comment-1194</link>
		<dc:creator>Rafał</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 19 Dec 2009 16:05:02 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.pompiarze.pl/?p=1326#comment-1194</guid>
		<description>Panie Jarku,
Ta informacja jest opublikowana u nas od 2007 roku w poście:
http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/picie-kawy-obniza-ryzyko-wystapienia-cukrzycy/

Uprzejmie proszę o nie spamowanie
Pozdrawiam
Rafał</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Panie Jarku,<br />
Ta informacja jest opublikowana u nas od 2007 roku w poście:<br />
<a href="http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/picie-kawy-obniza-ryzyko-wystapienia-cukrzycy/" rel="nofollow">http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/picie-kawy-obniza-ryzyko-wystapienia-cukrzycy/</a></p>
<p>Uprzejmie proszę o nie spamowanie<br />
Pozdrawiam<br />
Rafał</p>
]]></content:encoded>
	</item>
	<item>
		<title>Autor: Jarek</title>
		<link>http://www.pompiarze.pl/cukrzyca/swiatowy-dzien-walki-z-cukrzyca-na-niebiesko/comment-page-1/#comment-1192</link>
		<dc:creator>Jarek</dc:creator>
		<pubDate>Sat, 19 Dec 2009 14:46:09 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://www.pompiarze.pl/?p=1326#comment-1192</guid>
		<description>Szanowni Państwo,

chciałbym podzielić się z Państwem ważną informacją na temat cukrzycy, którą kilka dni temu podali oficjalnie Naukowcy z Australii. 

Ludzie pijący kilka kaw dziennie zmniejszają prawie o połowę ryzyko zachorowań na cukrzycę.

Eksperci z Sydney’s George Institute for International Heath odkryli, że każda kolejna kawa dziennie redukuje o 7% ryzyko zapadania na cukrzycę. Odkrycie te oparte jest na analizach 18 poprzednich badań, w których łącznie brało 450.000 osób. Pomimo faktu że picie kawy w nadmiarze często postrzegane jest jako niezdrowe, badania wskazały wyraźnie, że te osoby które piły 4 kawy na dzień, zmniejszyły poziom zaburzeń metabolizmu o 25%, podczas gdy wypijanie powyżej 6 filiżanek dziennie było powiązane z 40% spadkiem ryzyka rozstrojenia metabolicznego. 

</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>Szanowni Państwo,</p>
<p>chciałbym podzielić się z Państwem ważną informacją na temat cukrzycy, którą kilka dni temu podali oficjalnie Naukowcy z Australii. </p>
<p>Ludzie pijący kilka kaw dziennie zmniejszają prawie o połowę ryzyko zachorowań na cukrzycę.</p>
<p>Eksperci z Sydney’s George Institute for International Heath odkryli, że każda kolejna kawa dziennie redukuje o 7% ryzyko zapadania na cukrzycę. Odkrycie te oparte jest na analizach 18 poprzednich badań, w których łącznie brało 450.000 osób. Pomimo faktu że picie kawy w nadmiarze często postrzegane jest jako niezdrowe, badania wskazały wyraźnie, że te osoby które piły 4 kawy na dzień, zmniejszyły poziom zaburzeń metabolizmu o 25%, podczas gdy wypijanie powyżej 6 filiżanek dziennie było powiązane z 40% spadkiem ryzyka rozstrojenia metabolicznego.</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
